CAFR pune la dispoziția membrilor săi o aplicație electronică (SOFT) pentru activitatea de audit intern
Aplicație electronică (SOFT) – Dosar electronic audit intern
Stimați colegi,
CAFR are deosebita plăcere de a vă anunța că este disponibilă o aplicație de audit intern, care vă va sprijini în activitatea de audit intern și întocmirea electronică a documentației / dosarului de audit intern.
Soft-ul integrează cerințele / recomandările din Ghidul privind implementarea Standardelor internaționale de audit intern, Ediția a II-a, CAFR 2019, asigurând gestionarea coerentă și coroborarea informațiilor încărcate, dar și posibilitatea de adăugare de informații, în funcție de natura și amploarea activității.
Aplicația a fost testată în detaliu în cadrul Grupului de lucru CAFR pentru Auditul Intern, a fost prezentată în luna decembrie 2021 în cadrul unui Webinar organizat de CAFR gratuit pentru auditorii financiari (on-line pe platforma ZOOM), iar participanții au apreciat utilitatea și necesitatea unei astfel de aplicații.
Produsul este opțional și se recomandă a fi utilizat atât pentru activitatea de audit intern externalizată, cât și pentru structurile interne (compartiment funcțional). Aplicația reprezintă un suport tehnic care eficientizează misiunile de audit intern și este dezvoltat și pus la dispoziție de SC BUSINESS COMMUNICATIONS SRL.
Pentru mai multe informații, descărcarea și achiziționarea aplicației, accesați: https://am.bcomm.ro/audit-intern/
E-mail: audit.intern@bcomm.ro
Echipa CAFR
Postat 18.01.2022